Saturday, April 16, 2011

BODOH

kau jantan , jangan ingat yang kau tu good-good sangat eh mungkin ade sesetengah orang cakap kau tu hensem , comel bende alah sume tu , tapi tolonglah jangan nak bajet sangat bole ? walaupun kau MUNGKIN ade rupe , tapi tolonglah jangan berbahasa CIBAI dekat kawan aku okayy dia tak buat ape ape kesalahan punn yang kau nak lebih lebih tu kenapaa haa ? die minat kau ye die memang minat kau tapi itu bemakna bile kau dah REJECT die kau boleh ikut suke hati makbapak kau je nak mengutuk dye punye rupe kau ingat kau tu hensem SANGATT SANGATTT ke haaa haaaa ? dah tak suke die tu dah la diam je laa tak payah la nak OVER sangat sampai nak cakap die tu itu ini cube kalau kau jadi die dan die jadi kau then die kutuk kau GILEBABI kau marah tak CONFIRM kau mengamuk gilee laa buduhh nasib baik die baik hati sangat tau die tak marah kau punn die kate kalau boleh dye nak ketawe tapi aku faham la perasaan dye macam mane skrg kawan kawan aku kutuk kutuk kau kau marah pulak kan kan kau nak jumpe kawan aku yang kutuk kutuk kau tapi kau tgk lah mulut kau tu yang macam mane cibaii kau kau memang tak tahu nak jaga hati orang laen bajet konon suke budak CHINESE macam la budak budak chinese tu sukaa dekat kau entah entah diorang tu pandang pon tak kau tu melayu ISLAM fikir la sikitt kau nak anti sangat kat kitorang igt kitorang tak anti kau ? ANTI GILE KAT kau bole pegi mam muke kau sane laa gilaa bajet kau nak face to face dengan kawan aku sgt kan haa face to face la nanti ee nak je aku suruh kau melutut depan orang yang kau dah buat salah tu then mintak maaf banyak kali dye manusiee jugak kau tu nak reject dye then nak kutuk kutuk dye ape masalah kau jumpe salh seorang dari kawan kawan dye KONON la kan nak BADI BADI nak JELING JELING tajam kat kitorang ape kau ingat mate kau tu LAWAA CANTIK PERFECT sangat kee ee tolong la jantan edar diri amek iktibar daripade ape yang kau dah buat dekat kawan aku igt mulut jangan busuk sangat . SEKIAN
























































psst : nak tahu tak ? kau orang pertama yang mencemar duli blog tau kau orang pertama yang aku mengutuk mengata gilababi kat dalam blog ni selepas hampir setahun aku wujudkan ini blog . SEKIAN WASALAM