Saturday, May 7, 2011

HEISHH -,-

masalah1 masalah2 masalah3 masalah4 masalah5 masalah masalah masalah .

anda , saya sangat sangat sangat lah sakit hati dengan mulut pluss perangai  anda ,
sedar tak perangai kau tu macam mane ? mulut kau tu macam mane ?
MENYAKITKAN HATI YANG TERAMAT SANGAT .

mulut kau lancang laju je bebicara kan kan .
then sebab tu lah kau teramat lah KURANG*fahamfaham je okayy .
dan sebab tu jugak lah . dulu , daripada aku beriye bagitahu semua secret aku pade kau .
now , dah tahu shutup! taktahu mampos muke kau aku tak layan .
sebab aku takut kau tak reti nak jaga mulut kau yang lancang sangat tu .
sebab aku dah ade pengalaman , kau open aku punye secret depan depan aku .
BAFUKK . ape masalah ?

ade satu kali kau cakap satu bende yang buat orang ingat yang kau ni SUKA cakap besar .
berlagak , dan SUKA merendahkan orang lain , heyy sayangg . kau ingat kau tu GOODGOOD  sangat ?
aku yang dengar kat tepi walaupun tek de kene mengene punn  terase PANASS je dengar ayat kau .

perangai kau pun same . SAKITT  JE HATI AKU NI . HOTT JEH .
heishh malas lah aku .
sorray .
bye.